9 mei 2015

Even mijn boek afschrijven? Niet dus.

Dacht ik even mijn boek af te schrijven op mijn vakantieadresje. Niet dus. Ik had er tijd genoeg voor want ik was alleen met mijn jongste zoon een midweekje weg. Wat ik wel gedaan heb? Elke dag gezwommen. Patat met mayonaise gegeten. Lekker ongezond.


 
Ik heb ook veel gefotografeerd. Bloemen, jonge blaadjes, landschappen. De twee bloemen hieronder spotte ik 's-morgens vroeg rond achten. 


 
We genoten van de eenden met hun jonkies. Ik had ze nog nooit van zo dichtbij gezien!
Er waren ook wilde katten. Ze joegen op de jonge eendjes. Sneu toch!


 
We maakten een wandeling. Best spannend. Je kunt meer over onze paaltjeswandeling lezen op Kostbaar. Voorlopig gaat mijn zoon niet meer het bos, zegt hij. Twee boeken heb ik uitgelezen. Bijbelstudie gedaan. En stilletjes naar de vogels geluisterd.



De bedoeling was dat ik wat stressgevoelens kwijt zou raken. En dat R. één op één aandacht kreeg. Dat is allebei goed gelukt. Het was fijn.

 
Ik heb zin om mijn boek af te ronden. Nog even doorzetten dus!
 
Hoe waren jullie vrije dagen. Of vakantie?

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n midweekje, voor jou en voor je zoon!!
    Hier was het ook fijn, genoten van de extra tijd met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat leest als een heel fijne week! Lief zeg, die jonge eendjes en wat leuk dat je ze van zo dichtbij kon zien. Hier geen echte vakantie... iets met regio's die niet gelijk op gingen ;-) Ach, volgend keer beter en ik vond het leuk om even mee (of na?) te mogen genieten met jouw week.

    Ik hoop dat het je schrijfvuurtje weer heeft doen oplaaien, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne plek zo te zien.
    En met je boek zal het heus wel gaan lukken.
    Succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je batterijtjes zijn weer op geladen zo te zien en te lezen
    gezellig met je zoon op pad lekker eten.
    succes met je boek schrijven
    lieve groet Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je stressgevoelens een beetje kwijt bent geraakt! Hoe heb je het gedaan? Of was het gewoon de ontspanning op zich....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome that you could spend some time enjoying out God's creation and your son. There's a lot of pressure when we're in the middle of book writing. Praying now that you are recharged the writing will be finished soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You both had a good time.Body, soul and spirit.
    I have hectic days, but memorable:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie post...we wachten nog de zomer...is nog koud en het regen...leuk dat jullie samen leuke dingen konden doen..groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk even relaxen en genieten!
    Doet een mens goed!

    Hier eerst 2 weken meivakantie gehad. Toen 3 dagen school en nu weer een heel lang weekend van donderdag tot maandag.
    Weet alleen op den duur ook niks meer te verzinnen met de kids hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt goed hoor en succes met het schrijven... ik ga nu even 3 weken doen wat me goeddunkt in mijn geheel en eigen tempo, samen met mijn lief :-), dus zal het je daarna vertellen oké.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé...dat zwembad ken ik, volgens mij....leuk vakantiepark! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé...dat zwembad ken ik, volgens mij....leuk vakantiepark! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.