8 mrt. 2016

Schrijven op mijn oppasdag

Dan denk je dat je klaar bent, krijg je toch weer een mailtje. Met als bijlage de proefdruk van het binnenwerk en de cover.
Zou je binnen nu en een week de boel grondig willen doornemen en al je commentaar en wijzigingsvoorstellen aan me doorgeven? Dan kunnen we er op de valreep een nog beter product van maken :)

 
Beetje dit, beetje dat
Dus ga ik aan de slag met het binnenwerk. Vandaag is het mijn schrijfdag. Maar tegelijk ook een oppasdag. Ik pas om mijn kleinzoontje. Hij is nu al weer zeven maanden. Dus wissel ik de activiteiten een beetje af! Flesje geven, beetje spelen, beetje typen, beetje lezen, pampertje verwisselen, wandelen ... 
 
Fijne dag iedereen!
 

12 opmerkingen:

  1. Gezellig dagje! Ziet er goed uit, je boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben er ook blij mee. De echte kleuren zijn nog mooier :)

      Verwijderen
  2. Ik zal bidden dat je de rust mag krijgen om beide te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet dat je dat doet! Dank je wel ervoor, Eve.
      xxx

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Het is gelukt maar ik houd niet van werken onder druk!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Het is gelukt! Dank je wel voor je reactie.

      Verwijderen
  5. Je hebt het dus druk,Aritha.
    Succes met alles.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk blogje. Succes met oppassen en schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.