22 apr. 2016

In mijn hand: Nick & ik

Vers van de pers. Ik kreeg mijn boek aan het eind van de middag binnen. Tòch nog deze week! Eigenlijk had ik de moed al opgegeven en daar was hij dan: een doos vol Nick & ik's. Apart hoor. En leuk, leuk, leuk!


Reageerders: dank je wel
En jullie die op mijn blog ... ik heb jullie genoemd in mijn dankwoordje achterin het boek.
Kijk maar op het plaatje hieronder. Want dat is echt zo. Door jullie feedback kreeg ik leuke ideeën. Jullie hebben me gestimuleerd. Dat hielp dus echt! Bedankt!

HIER kun je de eerste bladzijdes lezen.


Nick & ik
ISBN: 9789462785786
Druk: 1e druk
Pagina's: 184

27 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!!! Ik denk dat de cover je doelgroep echt aan zal spreken. Ik ga snel de bladzijden lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je trots zijn op je boek,Aritha.
    En terecht.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral ook opgelucht dat het klaar is

      Verwijderen
  3. Super! De eerste bladzijden gelezen, ik ga 'm kopen voor m'n dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig Aritha! Ik hoop voor je dat je boek goed verkocht gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moet dit een goed gevoel geven Aritha....nu maar even na genieten.
    Groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Aritha, weer een boek in je handen ja! Nu naar de handen van de lezers :) en wat leuk dat je bloggers bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoorde net dat er al heel wat boeken gekocht zijn in korte tijd. Blij mee.

      Verwijderen
  7. wat mooi! Een nieuw boek van je uit! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk joh; gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om te lezen dat het af is en ook al verkocht wordt.
    Echt iets waar je trots op mag zijn!
    Van harte gefeliciteerd! !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Dieneke! Ik mail je snel voor de koffie.

      Verwijderen
  10. Ik heb het al uit en de zoon leest morgen de laatste bladzijden! Je hoort gauw genoeg wat ik ervan vond 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik heb net de eerste bladzijden gelezen. Leest heerlijk (ook al ben ik wat ouder dan je doelgroep).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maak niet uit! Ik lees ook heel graag puberboeken. Zelfs prentenboeken vind ik leuk :)

      Verwijderen
  12. Marita6/01/2016

    Ik heb het boek net gelezen! Kwartiertje geleden had ik hem uit ;P
    Het was een super leuk boek, ik kom wel uit de doelgroep ;P
    Ik heb hem in 1 stuk achter elkaar doorgelezen...
    Ik vond/vind het ook een top-onderwerp!
    Veel succes met je nieuwe boek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marita dank je wel!!! Ik ben heel hard bezig met het nieuwe boek maar heb wat minder privacy omdat mijn dochter (15) al thuis is na haar examen. En mijn zoon ook. Maar het begin is er. Leuk dat je een reactie plaatst hier.

      Verwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.