11 nov. 2017

GIVE AWAY ARITHA'S WEKELIJKSE SCHRIJFBLOG

Zaterdag 18 november hoop ik 50 te worden. Daarom deel ik uit. In deze post staan drie ideeën waar je uit kunt kiezen. Op mijn verjaardag kies ik drie namen, via naamloten.nl.

Heel veel succes!


  1. Mijn laatste boek Nick & ik 
  2. AGENDA 2018 Don't worry, don't hurry (met artikelen en uitspraken van Bobby Schuller van Hour of Power).
  3. Een Persoonlijke Verrassing per post.

VOOR IEDEREEN

Schrijf een reactie onder deze post als je mee wilt doen. Ik laat naamloten.nl voor me werken en beloof het eerlijk te doen. De agenda is  trouwens christelijk. Dit even ter info van mensen die wel willen meedoen, maar eigenlijk geen christelijke agenda willen hebben. Iedereen welkom om mee te doen. Ook buiten Nederland 😍

Tot volgende week! 

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel idee.
    De agenda lijkt mij een mooi kado.
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee en ik doe graag met je mee!
    Ik laat me graag door jou persoonlijk verrassen��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi idee, zelf een cadeau geven als jarige. Alvast van harte gefeliciteerd! Aangezien ik van quotes en mooie teksten hou, kies ik de agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk om op je verjaardag een ander een cadeau te geven. Ik laat me graag verrassen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee Aritha, ik ga voor de persoonlijke verrassing hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kom je op het idee, erg leuk. Dat wordt vast een mooi feest.
    Ik ga voor de verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy birthday! The Lord bless you and keep you;
    the Lord make his face to shine upon you and be gracious to you;
    the Lord lift up his countenance upon you and give you peace.
    -Numbers 5:24 I have always enjoyed every blog I've ever read. You write good, thought-provoking and encouraging material. I hope you have the happiest of birthdays!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem11/11/2017

    Wat een leuk idee! Ik ben dit jaar ook 50 geworden, alvast een fijne en gezegende verjaardag. De agenda lijkt me erg mooi! Hartelijke groet, Annelies P.s. heb geen facebook o.i.d. Hopelijk is dat geen probleem.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow van harte alvast meis. Ik heb je boek al, dus daar mag je iemand anders blij mee maken. :) Ik laat mij graag door je verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Aritha. 50 jaar! Een mijlpaal. Ik loot graag mee voor de verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief een cadeautje geven ter ere van jouw verjardag. Ik heb nog nooit een boek van je gelezen, daarom ben ik benieuwd naar Nick en ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk,alvast van harte!
    Ik ga voor je boek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk idee ik laat me verrassen...zelf wordt ik over half jaar 50 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Aritha...ik ga dan voor je boek.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy, Happy 50th Birthday and wishes for many more. Smiles
    P. S. I have a blog over at WordPress; justsimplylinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hope you have an awesomely blessed birthday, my sweet blogging Friend. 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi om te geven vanuit wat je ontvangen hebt als je jarig bent. Alvast een hele gezellige dag en bovenal Gods zegen voor je nieuwe jaar! Ik laat me graag verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie leeftijd Aritha! Ik zou het erg leuk vinden als je mij verrast via de post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee! Ik kies voor nr 3 en wens je een mooie, feestelijke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben het en jij wordt het binnenkort - proficiat! Ik doe mee voor de agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aritha, alvast een hele fijne verjaardag! 50! Van harte...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je trakteert. Als ik win, ga ik voor de verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alvast gefeliciteerd Aritha, wat een leuk idee trouwens. Als ik win dan graag de agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend leuk idee, Aritha, ik laat me ook raag verrassen.
    Alvast ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Gods zegen voor het nieuwe levensjaar.
    Een fijne dag, zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alvast van harte gefeliciteerd!
    volgend voorjaar wordt ook ik 50, als ik het mag beleven.

    Ik ga voor de verrassing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, I'd love to win a Christian agenda! :)
    Wishing you a very happy birthday and many blessed years to come.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke actie, en Alvast gefeliciteerd!
    Ik ga voor de persoonlijke verrassing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Happy Birthday and may you have many many more. : )
    I'd be delighted to receive a Personal Surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Aritha,

    Al vast felicitatie voor je verjaardag. Wat een leuke actie, en ik zou er graag aan mee willen doen.
    De agenda zou zeer welkom zijn.

    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat je andere mee laat genieten. Ik kan wel de nodige bemoedigingen gebruiken, 2017 was niet echt mijn jaar.... Dus ik ga voor de agenda als daar van Die mooie bijbel teksten in staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Happy special birthday! I have no idea what I am choosing, but I'll go for no. 3 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Voor vrijdag.....
    Van harte gefeliciteerd, Aritha!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alvast van harte en een mooi en gezegend nieuw levensjaar toegewenst! Ik ga voor het boek, voor mijn dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 50 jaar! Een mijlpaal in je leven, alvast van harte gefeliciteerd hoor!
    Wat een leuk idee, ik doe mee en als ik (per ongeluk) win laat ik het aan jou over.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O, wat leuk dat je dit doet! Ik doe graag mee. Die agenda lijkt me mooi, maar voor een verrassing ben ik ook altijd wel in.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks, ik kom ook op jouw blog kijken vandaag of morgen! Tot dan.